Äitini luki pienenä satua Kaurapuurojättiläisestä ja haikailee sen perään. Olen yrittänyt etsiä sitä, mutta en löydä. Minkä nimisestä satukirjasta sen löytäisi.

Kysytty

Äitini luki pienenä satua Kaurapuurojättiläisestä ja haikailee sen perään. Olen yrittänyt etsiä sitä, mutta en löydä. Minkä nimisestä satukirjasta sen löytäisi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Satu nimeltä Kaurapuurojättiläinen on Annikki Setälän käsialaa ja löytyy esimerkiksi teoksista Rudolf Koivun lukukirja (Otava 1977) ja Meidän lasten lukukirja (Aukusti Salo, 1957).