Luin 90-luvulla kirjan, jossa päähenkilö on nuori tyttö, joka saa kesätöitä torimyyjänä ja muuttaa sekalaisen porukan asustamaan vanhaan taloon. Lopussa…

Kysytty

Hei!

Luin 90-luvulla kirjan, jossa päähenkilö on nuori tyttö, joka saa kesätöitä torimyyjänä ja muuttaa sekalaisen porukan asustamaan vanhaan taloon. Lopussa muistaakseni selviää, että joku on aiemmin hukkunut talon kaivoon päähenkilöä vaivanneiden näkyjen ansiosta. Kirjailijaa tai kirjan muita tietoja en muista, eikä googlettelu ole tuottanut tulosta. Löytyisiköhän täältä apua?

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on todennäköisesti Kirsti Ellilän nuortenkirja Kesä kummitustalossa.