Lainasin pari viikkoa sitten Helsingin 10 kirjastosta pari pokkaria. Voinko palauttaa nämä esim. Töölön tai Selllon kirjastoon? Ja jos voin niin maksaako tämä…

Kysytty

Lainasin pari viikkoa sitten Helsingin 10 kirjastosta pari pokkaria. Voinko palauttaa nämä esim. Töölön tai Selllon kirjastoon? Ja jos voin niin maksaako tämä minulle jotain? Läysin sivustoltanne useita vastauksia tähän kysymykseen menneiltä vuosilta, joissa osassa vastauksissa sanotaan palautuksen maksavan ja osassa ei, joten päätin vielä varmistaa asian teiltä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lainat voi palauttaa maksutta mihin tahansa Helmet-kirjastoon. Vuosia sitten oli käytäntö se, että jos palautti esim. Helsingistä lainattua aineistoa vaikkapa Espoon, täytyi maksaa pieni kuljetusmaksu.