Otsikko
Lainasin 1 kk sitten 3 levyä, joissa ei ollut cd:tä sisällä. Mitä minun pitäisi tehdä? Entä paljonko levyt maksavat?

Kysytty

Lainasin 1 kk sitten 3 levyä, joissa ei ollut cd:tä sisällä. Mitä minun pitäisi tehdä? Entä paljonko levyt maksavat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kannattaa mennä käymään siinä kirjastossa, josta levyt lainasit ja selvittää asia siellä. Jos levyt ovat olleet sinulla jo kuukauden, kannattaa lainat myös uusia, ettet joudu maksamaan myöhästymismaksuja.