Kysyn vielä kirjoittaako Delia Owens lisää kirjoja ja suomennetaanko niitä? Suon villi laulu oli huikea!!

Kysytty

Hei, kysyn vielä kirjoittaako Delia Owens lisää kirjoja ja suomennetaanko niitä? Suon villi laulu oli huikea!!

Vastaus

Vastattu

Hei,

Löysin haastattelun, jonka mukaan uusi kirja on työn alla. Kirja kulkee kahdessa aikatasossa (1800- ja 1960-luvuilla), ja kertoo naista, joka muuttaa Englannista Yhdysvaltoihin). Suon villiä laulua hän kirjoitti kymmenisen vuotta, mutta tämä valmistunee lyhyemmässä ajassa. Hän on myös kirjoittanut miehensä kanssa muutamia muistelmakirjoja (Cry of the Kalahari, The Eye of the Elephant, Secrets of the Savanna). Odotellaan, milloin kirja valmistuu (jos valmistuu). Todennäköisesti kirja tullaan suomentamaan Suon villin laulun suosion siivittämänä.