Luin hiljattain Turun sanomista jutun,jossa kerrottiin nuoresta naiskirjailijasta,joka on asunut nuoruutensa Pansiossa. Hän on nyt kirjoittanut romaanin,jossa…

Kysytty

Luin hiljattain Turun sanomista jutun, jossa kerrottiin nuoresta naiskirjailijasta, joka on asunut nuoruutensa Pansiossa. Hän on nyt kirjoittanut romaanin, jossa on mukana kuvauksia Pansion työläiskaupungin elämästä. Olen ilmeisesti vienyt lehden paperikeräykseen. Kirja alkoi kiinnostaa. Olisikohan teillä jotain tietoja siitä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Juttu "Lähiöstä kasvaa romaani" löytyy tiistaina 18.9.2018 julkaistusta Turun Sanomista. Pernoon sijoittuvan romaanin on kirjoittanut Noora Vallinkoski, ja teoksen nimi on "Perno Mega City".