Otsikko
Onko Turun kirjasto kiinnostunut minun kirjoittamastani fiktiivisestä romaanista, sen nimi on: Kolmen ällän ylioppilas Lauri Lennart Loponen. Kirja on hauska…

Kysytty

Onko Turun kirjasto kiinnostunut minun kirjoittamastani fiktiivisestä romaanista, sen nimi on: Kolmen ällän ylioppilas Lauri Lennart Loponen. Kirja on hauska ja huumorilla höystetty kuvaus ns. kylähullusta. Kirjani on omakustanne, olen saanut siitä hyvää palautetta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjastoon hankitaan monipuolisesti kaunokirjallisuutta, myös omakustanteita. Omakustanteita hankitaan lähinnä kirjailijoilta ja kirjoittajilta, jotka asuvat Varsinais-Suomen alueella. Lainattavien kappaleiden lisäksi varsinaissuomalaisten kirjailijoiden tuotantoa kerätään myös Turku-kokoelmaan. Voit toimittaa esitteen tai muuta kirjallista materiaalia (esim. kopioita arvosteluista) kirjastasi tutustumista varten kirjastoon, osoitteeseen Turun kaupunginkirjasto Hankintaosasto Linnankatu 2 20100 Turku tai faksilla 02-2620 647. Lisätietoja saat numerosta 02-2620 666.