Otsikko
Haluaisin kysyä, onko Maltalle sijoitettuja dekkareita lainattavana. Voivat olla suomen- tai englanninkielisiä.

Kysytty

Hei,
haluaisin kysyä, onko Maltalle sijoitettuja dekkareita lainattavana.
Voivat olla suomen- tai englanninkielisiä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Maltalle sijoittuvia jännityskirjoja löytyy Lahden kaupunginkirjastosta:

Auer, Ursula: Murhia Maltalla (salapoliisiromaani)
Bagley, Desmond: Loukku (jännitys)
Callison, Brian: Maltan kaappari (jännitys)
Wallace, Edgar: Tapahtui Maltalla (salapoliisiromaani)

Muuta Maltaan liittyvää kaunokirjallisuutta:

Fullerton, Alexander: Hyökkäys Maltalla (sota)
Schuller, Victor: Saksan kotkat (sota)
Rinaldi, Nicholas: Maltan jukeboksikuningatar (romaani)
Friggieri, Oliver: Viimeinen faldetta ja muita pieniä tarinoita Maltalta (novelleja)