Romaaneja joissa eletään normandiassa tai bretagnessa, ei sotakirjoja.

Kysytty

Romaaneja joissa eletään normandiassa tai bretagnessa, ei sotakirjoja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ehdotan seuraavia:
nimi paikka aika kieli tyyppi
Colette; Vilja oraalla; 1973.Tapahtuu1920-lukulla Bretagnesssa.
Salminen, Sally; Kalastajakylän prinssi; 1953. Bretagne 1900-lukulla.
Rouaud, Jean; Kuuluisia miehiä; 1995 .Tapahtuu 1930-luvulla ja 1940-luvulla
Mäkelä, Hannu; Pieni paikka Kerbihan; 1991 Tulevaisuusromaani, lähinna 1990-luvulla tapahtuva.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Vuoden 2022 Nobel-voittaja Annie Ernaux on normandialainen ja on kirjoittanut paljon omasta elämästään.
Äskettäin edesmenneen Milan Kunderan Identiteetti-romaanin luettelointitiedoissa mainitaan Normandia.
Gallay, Claudie: Tyrskyt
Vargas, Fred: Normandialainen tapaus & Muistoksi käynnistäsi (Bretagne)
George, Nina: Pieni bistro Bretagnessa