Saako sellasta välikirjastokorttia kun olen kotoisin Rovaniemeltä ja olen kesälomalla Helsingissä?

Kysytty

Hei kysyn sellasta, että saako sellasta välikirjastokorttia kun olen kotoisin Rovaniemeltä ja olen kesälomalla Helsingissä ja ajattelin käyä kirjastossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastojen kirjastokortin myöntämiseen tarvitaan Suomessa oleva osoite. Kirjastokortin ja tunnusluvun saat mistä tahansa Helmet-kirjastosta ilmoittamalla osoitteesi ja esittämällä kirjaston hyväksymän voimassaolevan henkilötodistuksen, jossa on valokuva ja henkilötunnus. Alle 15-vuotias tarvitsee kirjastokortin saamiseen huoltajan kirjallisen suostumuksen.

Tervetuloa kirjastoon!

http://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/Kirjastokortti_ja_lainaaminen(37)

http://www.helmet.fi/fi-FI

0 ääntä

Kommentit

"Välikirjastokortti" - ei ole tarpeen! Minulla esimerkiksi on neljän paikkakunnan kaupunginkirjastojen kortit pysyvästi voimassa. Yksi nykyiseen asuinpaikkaan, yksi entiseen jossa käyn toisinaan, kaksi eri lomapaikkakunnille.