Kysymys on väitöskirjasta. Tämä Irina on väitellyt jostakin aiheesta ja tämä joku, ei elävä olento on "...oppinut puhumaan". Aika kinkkinen juttu, mutta olisin…

Kysytty

Kysymys on väitöskirjasta. Tämä Irina on väitellyt jostakin aiheesta ja tämä joku, ei elävä olento on "...oppinut puhumaan". Aika kinkkinen juttu, mutta olisin kiitollinen jos jonkunlainen vastaus tulisi. Olen kyllä koko aamun
hakenut, eikä ole tärpännyt! Vuosilukua en tiedä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimääsi tietoa on todellakin vaikea löytää. Lisätietoja tarvitaan, sillä käytössä olevat tietokannat (mm. yleisten ja korkeakoulujen tietokannat, artikkelitietokannat)ja hakupalvelut (Internet) eivät näillä tiedoilla anna tyydyttävää tulosta. Mistä olet mainitsemasi tiedot saanut? Ehkä sieltä saisi jotain asiaa valaisevaa. Onko kyseessä varmasti väitöskirja? Missä maassa, millä kielellä tehty? Olisiko missään mitään tiedonmurusta, joka voisi helpottaa etsintää? Jos väitöskirjan nimessä on sanat "oppinut puhumaan", väitän, että olisin löytänyt sen.