Kysymykseni liittyy yhteen runoon, josta en valitettavasti muista kun pätkiä ja menee jotenkin näin: "....niistä pienet tytöt ovat tehty.....ja sammakoista…

Kysytty

Kysymykseni liittyy yhteen runoon, josta en valitettavasti muista kun pätkiä ja menee jotenkin näin:
"....niistä pienet tytöt ovat tehty.....ja sammakoista niistä pienet pojat ovat tehty...". Mistä löydän tämän runon ja kenen se on?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymäsi runo on englantilainen kansanruno. Sen on suomentanut Kirsi Kunnas.
Runo löytyy ainakin teoksesta Suomen lasten runotar s. 58.