Kysyisin nuotteja seuraaviin kappaleisiin 1. Muorin ja vaarin synttärit (Rauno Palonen/Benjam Bestman) 2. "Illu" sota-ajan hävittäjä-ässä (Kalle palonen) 3…

Kysytty

Hei
Kysyisin nuotteja seuraaviin kappaleisiin
1. Muorin ja vaarin synttärit (Rauno Palonen/Benjam Bestman)
2. "Illu" sota-ajan hävittäjä-ässä (Kalle palonen)
3. Jalkarätti ei sovi puolikenkään (ilmeisesti Toivo Kärki)
4. Nakkilan kirkon vaiheilla
5.Karjalas kauneimmin launi sois (Kalle Palonen)

Vastaus

Vastattu

Vain kahteen etsimääsi kappaleeseen löytyy nuotti:

1. "Muorin ja vaarin synttärit" (säveltänyt Rauno Palonen, sanoittanut Benjam Bestman) sisältyy nuottiin "Humppa se on elämää" (Kalle Palonen, [1976], sanat, melodia, sointumerkit)

4. "Nakkilan kirkon vaiheilla" (säveltänyt ja sanoittanut Kaius Tihtonen eli Kai Elis Tihtonen) sisältyy nuottiin "Paikkakuntien parhaat" (Erik Lindström, [1977])

Kalle Palosen kappaleisiin "Illu sota-ajan hävittäjä-ässä" ja "Karjalas' kauneimmin lauluni sois" en löytänyt nuottia. Kappaleen "Jalkarätti ei sovi puolikenkään" on säveltänyt Toivo Kärki ja sanoittanut Juha Vainio. Siihenkään en löytänyt nuottia.

Lähteet:

Kansalliskirjaston hakupalvelu Finnassa: https://kansalliskirjasto.finna.fi/

Finna-hakupalvelu: https://finna.fi/

0 ääntä

Kommentit

Minulla on nuotit Kalle Palosen -humppa se on elämää ja muitakin nuotteja joita kysyttiin. Saanko nimen kysyjälle?