Otsikko
Kysyisin kuinka pitkäksi aikaa voi lainata nytliikunta kortin? Voiko sen lainata useamman kerran? Onko sen lainaaminen ilmaista?

Kysytty

Hei kysyisin kuinka pitkäksi aikaa voi lainata nytliikunta kortin? Voiko sen lainata useamman kerran? Onko sen lainaaminen ilmaista?

Vastaus

Vastattu

NYT-liikuntakortin laina-aika on kaksi viikkoa kerralla, jotta mahdollisimman moni halukas saisi mahdollisuuden käyttää korttia. Voit tarkistaa korttien saatavuuden kirjaston aineistohausta: helmet.fi. Kortin lainaaminen Helmet-kirjastokortilla on ilmaista.

NYT-liikuntatunnit on tarkoitettu kaikille 18-29 -vuotiaille, ensikertalaisista harrastajiin. Maksullisia kortteja myydään liikunnan toimipisteissä (30 € / kausi + 4 € ladattava älykortti).

Lisätietoa: Nyt-liikunta.fi