Otsikko
Kysyisin kirjan nimeä jossa sama tapahtuma kuvataan eri näkökulmista eli ruukku tippuu ikkunalaudalta ja siinä näkökulmia ovat pudottaja, silminnäkijä ja…

Kysytty

Kysyisin kirjan nimeä jossa sama tapahtuma kuvataan eri näkökulmista eli ruukku tippuu ikkunalaudalta ja siinä näkökulmia ovat pudottaja, silminnäkijä ja ikkunan alla kävelevä.

Vastaus

Vastattu

Kuulostaa niin tutulta, että ulkomuistista uskallan väittää kyseessä olevan lyhyt absurdi tarina Daniil Harmsin teoksesta Sattumia. En pysty tätä nyt tarkistamaan nopeasti, koska kyseinen teos ei ole omassa kirjastossani.

Daniil Harms: Sattumia Keski-kirjastoissa

https://keski.finna.fi/Search/Results?lookfor=harms+sattumia&type=AllFields&hiddenFilters%5B%5D=building%3A%220%2FKeski%2F%22&limit=20&sort=relevance%2Cid+asc