Kyselin jo vähän Zdorovje-lehdestä. Löytyykö myös vanhempia vuosikertoja kuin 2002, 2003. Olisin kiinnostunut esim. 1990-1994. Voinko millään varata etukäteen…

Kysytty

Kyselin jo vähän Zdorovje-lehdestä. Löytyykö myös vanhempia vuosikertoja kuin 2002, 2003. Olisin kiinnostunut esim. 1990-1994. Voinko millään varata etukäteen lehdet vaikka minulla ei vielä ole kirjastonkorttia? Se on nimittäin semmonen juttu, että pääsen vain tulemaan kerran Helsinkiin. Onnistuuko lehtien kaukolaina?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastossa on säilytetty ainoastaan vuosien 2003 ja 2004 lehdet. Näitä voi toki kaukolainata.