Kuuluuko Konneveden kirjasto Keski-kirjastoihin? Voiko Konnevedellä tehdä hakuja, varauksia tai kaukolainauksia verkossa?

Kysytty

Kuuluuko Konneveden kirjasto Keski-kirjastoihin?

Voiko Konnevedellä tehdä hakuja, varauksia tai kaukolainauksia verkossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Konneveden kirjasto ei valitettavasti vielä kuulu Keski-kirjastoihin. Se kuitenkin liittyy mahdollisesti mukaan myöhemmin.

Konneveden kirjastolla on verkkokirjasto, jossa voi tehdä hakuja ja varauksia:
https://konnevesi.verkkokirjasto.fi/web/arena

Kaukolainalomaketta en verkkosivuilta löytänyt, mutta kaukolainapyyntöjä voi toki tehdä paikan päällä kirjastossa.

Konneveden kirjaston puhelinnumero on (014) 449 7012 ja sähköposti kirjasto@konnevesi.fi.