Kuulin juttua, että teiltä löytyy Helsingin Sanomien vanhoja numeroita. Olisinkin kiinnostunut saamaan käsiini 24.1.1978 numeron joko sähköisessä tai…

Kysytty

Kuulin juttua, että teiltä löytyy Helsingin Sanomien vanhoja numeroita. Olisinkin kiinnostunut saamaan käsiini 24.1.1978 numeron joko sähköisessä tai paperimuodossa. Mitenkähän voisin helpoiten saada kopion kyseisestä HS:stä käsiini?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin Sanomia säilytetään Helsingin pääkirjastossa noin kuuden kuukauden ajalta lehtinä. Tätä vanhemmat numerot on siirretty mikrofilmeille. Näiltä voidaan ottaa valokopioita yhden euron kappalehintaan.
Myös yliopiston ja eduskunnan kirjastoissa on mikrofilmejä.