Otsikko
Kuulin, että Rikhardinkadun kirjastoon on tulossa näyttely Aino Kallaksen kirjoista, luentoja ym. Miksi tätä tietoa ei löydy Rikhardinkadun kirjaston…

Kysytty

Kuulin, että Rikhardinkadun kirjastoon on tulossa näyttely Aino Kallaksen kirjoista, luentoja ym. Miksi tätä tietoa ei löydy Rikhardinkadun kirjaston Tapahtumat-sivulta, vaikka käsittääkseni näyttely alkaa tällä viikkolla?
t. Saana

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aino Kallas-seura järjestää näyttelyn "Aino elää" Rikhardinkadun kirjaston toisessa kerroksessa 9.-31.10.2014.
Näyttelyssä on ensi kertaa esillä Aino Kallas-keräilijän kokoelmaa.
Näyttelyn yhteydessä pidetään kaksi esitelmää: 16.10. klo 18, VTT Pirkko-Liisa Rauhala: Aino Kallaksen helsinki ja 23.10. klo 18, FT Maarit Leskelä-Kärki: Aino Kallaksen kirjailijuus. Tällöin myös keräilijä Soile Holstikko on paikalla. Tilaisuudet pidetään näyttelyn yhteydessä kirjaston toisessa kerroksessa.

Näyttelyn kaikille avoimet avajaiset pidetään torstaina 9.10. klo 17.

Näyttelystä ei ole vielä tiedotettu kirjaston verkkosivuilla, koska näyttelyn virallinen tiedote on vasta julkistettu.