Kuulin että Jyväskylän maakuntakirjaston kautta on saatavissa linkki, jonka kautta voin nähdä elokuvan nimeltä JÄÄNMURTAJA. Se esitetään Oulun…

Kysytty

Hei!

Kuulin että Jyväskylän maakuntakirjaston kautta on saatavissa linkki, jonka kautta voin nähdä elokuvan nimeltä JÄÄNMURTAJA.

Se esitetään Oulun kansainvälisillä lasten- ja nuortenelokuvien festivaaleilla 18.11.2016 klo 17.00. Lisätietoja. --> http://www.oulunelokuvakeskus.fi/lef/fi/elokuvat-ja-esityspaikat/perjan…

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pauliina Kinnusen elokuvamusikaali Jäänmurtaja on lainattavissa (tai kaukolainattavissa) DVDnä Jyväskylän kaupunginkirjastosta, joten ota yhteyttä kirjastoon.