Kun tarkastelee yksittäistä lainattavaa teosta, sen yläpuolella lukee muun muassa vaihtoehto "Lähetä sähköpostilla". Tarkoitetaanko tällä, että teos ei tule…

Kysytty

Kun tarkastelee yksittäistä lainattavaa teosta, sen yläpuolella lukee muun muassa vaihtoehto "Lähetä sähköpostilla". Tarkoitetaanko tällä, että teos ei tule tällöin fyysisenä muotona lainattavaksi, vaan suoraan ja kokonaan sähköpostiin? Jos näin on, miten se noin käytännössä toimii, ja voiko näin tehdä elokuvien kanssa?

Vastaus

Vastattu

Tällä toiminnolla voidaan lähettää teoksen tietueen tiedot haluttuun sähköpostiosoitteeseen.

Esimerkiksi teoksesta Sagan, Carl: Ensimmäinen yhteys sähköpostiin saapuva viesti näyttäisi tältä:

Otsikko: Ensimmäinen yhteys
Tekijä: Sagan, Carl
Kirjastot: Vaski-kirjastot
Julkaistu: 1987
ISBN: 9512027372
Kirja
Näytä koko tietue: https://vaski.finna.fi/Record/vaski.127916