Haluaisin löytää kotimaisia nuortenkirjoja, joiden kerrontaan on upotettu tietokonevälitteistä viestintää. Eli siis esimerkiksi henkilöhahmojen toisilleen…

Kysytty

Hei! Haluaisin löytää kotimaisia nuortenkirjoja, joiden kerrontaan on upotettu tietokonevälitteistä viestintää. Eli siis esimerkiksi henkilöhahmojen toisilleen lähettämiä tekstiviestejä ja sähköposteja tai chat-keskusteluja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä joitakin kotimaisia nuortenkirjoja, joissa teksti- ja sähköpostiviestit, keskustelupalstat, chattaily tai some-päivitykset ovat osa kerrontaa.

Bagge, Tapani & Hämäläinen, Karo: Julma kuukausi (Tammi, 2002); Marrasblues (Tammi, 2003); Helmi kuukausi (Tammi, 2004); Juhannusblues (Tammi, 2005); Karu kuukausi (Tammi, 2007)

Ellilä, Kirsti: Emma ja Kapteeni Nemo (Karisto, 2004)

Lukkarila, Päivi: Koitetaan kestää, Nanna (Karisto, 2007)

Myllylahti, Laura: Enemmän kuin kymppi (Suomen Rauhanyhdistysten keskusyhdistys, 2011)

Mäki, Harri István: Sata makeaa suudelmaa (WSOY, 2001)

Nyman, Stefan: Anna online (Teos ; Söderströms, 2008)

Ojala, Anu: Pommi (Otava, 2014)

Rannela, Terhi: Amsterdam, Anne F. ja minä (Otava, 2011)

Tiainen, Marja-Leena: Khao Lakin sydämet (Tammi, 2013)

Tihinen, Mimmu: Virkkusen viisitoista valetta (WSOY, 2009); Virkkunen ja sata sydäntä (WSOY, 2010); Vain rokkia, Virkkunen (WSOY, 2012)

Toivola, Ritva: Aavelinnut (Tammi, 2007)

0 ääntä

Kommentit

Myös Anu Holopainen - Ihon alaiset ja Siri Kolu - Pelko ihmisessä & Ihmisen puolella -kirjat sisältävät tätä.