Otsikko
Miten monta kirjaa tulee vielä ilmestymään sarjaan seitsemän tassua ja penny?

Kysytty

Miten monta kirjaa tulee vielä ilmestymään sarjaan seitsemän tassua ja penny?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seitsemän tassua ja Penny -sarjassa ilmestyvät keväällä 2006 osat 18 ja 19. Sarja on käännetty saksan kielestä ja sitä kirjoittaa Thomas Brezina. Sarjaa julkaistaan edelleen Saksassa, joten teosten lopullista lukumäärää ei ole tiedossa.