Replica, sijainen. Replica nuorten kirjasarja, osa 13 sijainen. Ilmestysvuosi? Minkälainen teos on kyseessä? Montako osaa tähän mennessä on ilmestyny? Eiks nyt…

Kysytty

Replica, sijainen. Replica nuorten kirjasarja, osa 13 sijainen. Ilmestysvuosi? Minkälainen teos on kyseessä? Montako osaa tähän mennessä on ilmestyny? Eiks nyt äsken tullu joku uus? Ilmestyny siis.? Joku uus osa..?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Replica-sarjan 13. osa, Sijainen ilmestyi vuonna 2002.
Kyseinen sarja kertoo kloonityttö Amyn seikkailuista. Tässä osassa hänen vakituisen opettajansa tilalle tulee neiti Heartshorn. Koko sarja on nopealukuista nuorten seikkailuviihdettä, yliluonnolliset kyvyt omaava Amy ilmeisesti vetoaa lukijoihin, koska kirjat ovat suosittuja.
Vastikään on ilmestynyt teos nimeltä Kloonattu tulevaisuus, Helsinki : WSOY , 2006 (Juva : WS Bookwell).