Kirjastonhoitaja! Voisitteko ystävällisesti etsiä tiedot siitä, miten monta Thomas Brezinan kirjoittamaa Neljän keikka -kirjaa on ilmestynyt ja että tuleeko…

Kysytty

Hei Kirjastonhoitaja! Voisitteko ystävällisesti etsiä tiedot siitä, miten monta Thomas Brezinan kirjoittamaa Neljän keikka -kirjaa on ilmestynyt ja että tuleeko niitä vielä lisää? Ja voisitko saman tien kertoa Neljän keikkojen ilmestymisjärjestyksen?
Kiitos jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Neljän keikka -kirjoja on suomeksi ilmestynyt kevääseen 2006 mennessä viisi kappaletta: 13. lyönti - seikkailu Itävallassa, Kielletyn oven takana - seikkailu Ruotsissa, Räjähtävää suklaata - seikkailu Sveitsissä, Aaveratsastaja - seikkailu Englannissa, Koulun kummitus - seikkailu Wienissä. Ainakaan näillä näkymin ei ole tiedossa jatkoa sarjaan.

Thomas Brezinasta ja hänen kirjoistaan on kysytty aiemminkin. Näitä aiempia vastauksia pääset lukemaan Kysy kirjastonhoitajalta -palvelun arkistossa:

http://www.kirjastot.fi/fi-FI/tietopalvelu/arkisto.aspx

Kirjoita Etsi arkistosta -hakukenttään Brezina Thomas ja klikkaa Hae-painiketta.

Thomas Brezinan saksankieliset sivut löytyvät osoitteesta:

www.thomasbrezina.com

Näillä sivuilla on kattavasti kerrottu Brezinan kirjatuotannosta, mm. kaikista kirjasarjoista on esittely tai peräti oma sivustonsa kirjojen henkilöitä myöten.