Otsikko
Miksi helmet.fi sivuilla lukee "Kortti voimassa:26-03-2008" Pitääkö silloin ostaa uusi kortti?

Kysytty

Miksi helmet.fi sivuilla lukee "Kortti voimassa:26-03-2008"
Pitääkö silloin ostaa uusi kortti?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kortin voimassaoloaika näkyy HelMetin omissa tiedoissa, jos asiakas on lapsi (voimassa kunnes täyttää 15 vuotta), laitoslainaaja (esim. päiväkoti, voimassa vuoden kerrallaan) tai henkilö, jolla ei ole suomalaista henkilötunnusta (voimassa 6 kuukautta kerrallaan). Voimassaoloajan päättyessä sinun ei tarvitse ostaa uutta korttia, mutta sinun pitää käydä kirjastossa päivittämässä henkilötietosi. Mukaasi tarvitset kirjastokortin ja kuvallisen henkilötodistuksen.