Mikä on Seitsemän tassua ja Penny- kirjojen ilmestymisjärjestys? Kiitos jo etukäteen.

Kysytty

Mikä on Seitsemän tassua ja Penny- kirjojen ilmestymisjärjestys? Kiitos jo etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Thomas Brezinan kirjoittaman Seitsemän tassua ja Penny -sarjan ilmestymisjärjestys kevääseen 2006 mennessä:

1. Koiranelämää, 2. Myrskytuuli vaarassa, 3. Kamppailu vapaudesta, 4. Väärinkäsityksiä, 5. Varokaa pyydyksiä, 6. Kieroa peliä!, 7. Katalaa kemiaa, 8. Hyytävä seikkailu, 9. Sikamainen juttu, 10. Vaarallinen kevät, 11. Täpäriä tilanteita, 12. Pikkuiset pulassa, 13. Yhtä apinasirkusta, 14. Petolliset ystävät, 15. Valaita ja valheita, 16. Salaperäinen ihailija, 17. Outoja sattumia, 18. Uusi ihastus. Lisäksi sarjaan on tänä vuonna tulossa kaksi osaa lisää: Susimetsän salaisuus ja Heikomman puolella.

Lisää tietoa Thomas Brezinan kirjoista löytyy hänen saksankielisiltä sivuiltaan:

www.thomasbrezina.com

Myös aiempia aiheeseen liittyviä vastauksia löydät Kysy kirjastonhoitajalta -palvelun arkistosta:

http://www.kirjastot.fi/fi-FI/tietopalvelu/arkisto.aspx

Kirjoita Etsi arkistosta -hakukenttään Brezina Thomas ja klikkaa Hae-painiketta.