Otsikko
Kun olen lukenut Anna Kareninan, Kamelianaisen ja madame Boveryn niin mitä seuraavaksi? Eli klassikko jossa nainen kokee suuren rakkauden ja suuren melankolian.

Kysytty

Kun olen lukenut Anna Kareninan, Kamelianaisen ja madame Boveryn niin mitä seuraavaksi? Eli klassikko jossa nainen kokee suuren rakkauden ja suuren melankolian.

Vastaus

Vastattu

Sopivia klassikoita voisivat olla esimerkiksi:

  • D. H. Lawrence: Lady Chatterleyn rakastaja
  • Kate Chopin: Herääminen
  • Emily Brontë: Humiseva harju
  • Edith Wharton: Viattomuuden aika
  • Juhani Aho: Juha; Papin tytär ja Papin rouva