Otsikko
HeSa 10.3.07 mainitsee Proust-aukeamalla Tietokulma-osiossa lisää Proustista otsikon alla "Brittiläisen "arjen filosofin" Alain de Bottonin "Kuinka Proust voi…

Kysytty

HeSa 10.3.07 mainitsee Proust-aukeamalla Tietokulma-osiossa lisää Proustista otsikon alla "Brittiläisen "arjen filosofin" Alain de Bottonin "Kuinka Proust voi muuttaa elämäsi" johdattaa Proustin maailmaan.
Helmet ei tuntenut tekijää eikä teosta - mitä tehdä, onko sellainen suomennettu??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on suomennettu ja ilmestynyt alkuvuodesta Otavan kustantamana.
Helsingin kaupunginkirjastoon sitä on tilattu 11 kappaletta tammikuussa. Kirjan saatavuus ja varattavuus ilmestyy HelMetiin heti, kun kirjan luettelointityö on saatu valmiiksi.
http://www.bookplus.fi/product.php?isbn=9789511207085&CustID=e6a448bf71…