Kun käyttää uunin grillivastusta, niin pitääkä jättää luukku auki? Enkä tarkoita, että kokonaan auki vaan vähäsen. Olen lukenut, että se on sama asia kuin…

Kysytty

Kun käyttää uunin grillivastusta, niin pitääkä jättää luukku auki? Enkä tarkoita, että kokonaan auki vaan vähäsen. Olen lukenut, että se on sama asia kuin käyttäisi tavallista vastusta, ellei omista kiertoilmauuni.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Monissa uunien käyttöohjeissa mainitaan erikseen, että grillauksen aikana uunin luukku on pidettävä kiinni. Voisitte yrittää varmistaa uuninne valmistajalta kuinka asia on oman uunimerkkinne kohdalla.