Ceramic Monthly lehden vuoden 1999 syyskuun numerossa on artikkeli kertapolttouunista. Onko tästä artikkelista mahdollista saada kopiota?

Kysytty

Ceramic Monthly lehden vuoden 1999 syyskuun numerossa on artikkeli kertapolttouunista. Onko tästä artikkelista mahdollista saada kopiota?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Paperimuodossa Ceramics monthly löytyy Taideteollisen korkeakoulun kirjastosta Helsingistä. Kokotekstejä lehdestä on saatavana Ebsco-tietokannan kautta, mutta vain 1.1.2000 lähtien. Ebscosta voi kyllä lukea esim. kyseisen syyskuun numeron artikkelitiedot (ei kuitenkaan itse artikkelia) mahdollista kaukolaina/kopiopyyntöä varten. Tämän pyynnön voi tehdä oman kirjaston kautta Taideteollisen korkeakoulun kirjastoon. Vaasan tiedekirjastossa voinee tarkistaa artikkelin tiedot Ebscosta. Kirjaston yhteystiedot: http://www.tritonia.fi/yhteystiedot_su.php .