Minä vuosina Arabialla oli tuotannossa Raija Uosikkisen suunnittelemat joululautaset?

Kysytty

Minä vuosina Arabialla oli tuotannossa Raija Uosikkisen suunnittelemat joululautaset?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin Sanomissa julkaistun muistokirjoituksen mukaan Raija Uosikkinen suunnitteli 1978–1983 valmistetut vuosittaiset joululautaset. Tutkin kuitenkin netin myynti-ilmoituksia, ja havaitsin että myös vuosien 1984 –1989 joululautasissa on Uosikkisen signeeraus.

Lähde:

Helsingin Sanomat 15.1.2004 https://www.hs.fi/muistot/art-2000002625944.html