Olen yrittänyt etsiä tietoa Nunnauunista. Koulutehtävänäni on laatia markkinointisuunnitelma Nunnauunille. Mistä löytäisin tietoa Nunnauunin mm. toimialasta,…

Kysytty

Hei! Olen yrittänyt etsiä tietoa Nunnauunista. Koulutehtävänäni on laatia markkinointisuunnitelma Nunnauunille. Mistä löytäisin tietoa Nunnauunin mm. toimialasta, tavoiteltavista kohderyhmistä, kilpailijoista, yrityksen vahvuuksista ja heikkouksista sekä yrityksen markkinoinnin kilpailukeinoista.

Työhon kuuluu:
Yritysanalyysi
? Ympäristöanalyysi
? Lainsäädäntö, viralliset määräykset ja mahd. rajoitukset
? Toimialan kehitysnäkymät ja trendit
? Taloudelliset tekijät (inflaatio, korkotaso, suhdanteet ym.)
? Demografiset tekijät
Asiakas- ja markkina-analyysi
? Kilpailu-/kilpailija-analyysit

Kiitos jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tulikivi-yhtiöstä/uuneista on jonkin verran tietoa:
- Vänttinen, Mirja: Valmistajan ja jälleenmyyjäyrittäjän yhteistoiminnan kehittäminen : esimerkkinä Tulikivi Oyj:n kotimaan tulisijaliiketoiminta, progradu -työ, Itä-Suomen yliopisto, 2010
- Lehikoinen, Arja: IFRS-tilinpäätöskäytäntöön siirtyminen : case : Tulikivi Oyj. Kuopion yliopisto, progradu -tutkielma, 2005
- Kivi, jolla on sielu : 30 vuotta Tulikiven mielikuvia, 2009
- Konttinen, Hannu: Uunikirja : tulikivi-uunien ystäville huviksi ja hyödyksi, 1997.
- Vuosisata vuolukiveä 1893-1993, 1993
Kalle Laineen opinnäytetyössä https://publications.theseus.fi/bitstream/handle/10024/29799/Laine_Kall… sekä
Vaasan yliopiston tutkimuksessa Ikkunoita osaamisen johtamiseen ja systeemiseen kokonaisuuteen on tietoa Tulikivi Oy:n kilpailutilanteesta http://www.uwasa.fi/materiaali/pdf/isbn_978-952-476-313-4.pdf#page=141,

Markkinointitutkimuskirjallisuudesta esim.
- Vaarnas Markku: Menestyjä kilpailee tiedolla, 2005
- Lotti Leila: Tehokas markkina-analyysi, 2001
Tulisijakirjoja, esim.
- Hyytiäinen Heikki: Pientalon tulisijat, 2000

Kirjastoissa on käytössä lehtiartikkelihaku Aleksi. Tulikivestä artikkeli:
- Riipinen, Kirsi: Jääräpäisen kiven jalostaja, Avotakka 2008:6, s. 90-92