Kuka tai mikä on Kukakikaka? Hän esiintyy sadussa tai tarinassa jossain kirjassa jota vanhempani lukivat meille 1960-luvun alkupuolella. Olisi myös mukava…

Kysytty

Kuka tai mikä on Kukakikaka? Hän esiintyy sadussa tai tarinassa jossain kirjassa jota vanhempani lukivat meille 1960-luvun alkupuolella. Olisi myös mukava tietää tarkemmin koko tarina.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti kukaan kirjastolaisista ei muistanut tällaista satua tai tarinaa. Muistaisiko joku kysymyksen lukijoista sen? Tiedon kirjasta voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.