Kuka on sanoittanut ja säveltänyt joululaulun Joulu, joulu tullut on, juhla armahainen. Siitä riemu verraton . .

Kysytty

Kuka on sanoittanut ja säveltänyt joululaulun Joulu, joulu tullut on,
juhla armahainen. Siitä riemu verraton . .

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kansallisdiskografia Violan mukaan joululaulu on suomalainen kansansävelmä, jonka on sanoittanut Olli Vuorinen. Laululla on eri sovittajia, mm. Toivo Kärki on sovittanut kyseisen laulun.