Kuka on kirjoittanut seuraavat rivit? Mökin rantoja laineet huuhtelee, puut hiljaa kuiskii, kuuntelee. Ei saavu soutaja veneelleen, ei lähde vesille…

Kysytty

Kuka on kirjoittanut seuraavat rivit?
Mökin rantoja laineet huuhtelee,
puut hiljaa kuiskii, kuuntelee.
Ei saavu soutaja veneelleen,
ei lähde vesille verkoilleen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runon tekijä ei valitettavasti ole selvinnyt. Teksti löytyy useammankin hautaustoimiston nettisivujen muistokirjoitusten joukosta, mutta ilman tietoa tekijästä.