Otsikko
Kuka on kirjoittanut runon: Tiedätkö pitkä mustien päivien ketju katkesi ensimmäisen kerran viikko sitten.Ei se väriltään kirkkaista kirkkain ollut silloinkaan…

Kysytty

Kuka on kirjoittanut runon: Tiedätkö pitkä mustien päivien ketju katkesi ensimmäisen kerran viikko sitten.Ei se väriltään kirkkaista kirkkain ollut silloinkaan, mutta ensimmäisen kerran sain kokea valon olemassa minuakin varten.......k

Vastaus

Vastattu

Vastaajamme eivät tunnistaneet etsimääsi runoa. Tunnistaisiko joku Kysy kirjastonhoitajalta -verkkotietopalvelun lukijoista tämän runon kirjoittajan?