Kuka on kirjoittanut runon "Suven ihme" ja mistä saisin kyseisen runon? Runo alkaa näin: "Tuuli kohahtaa, rannat havahtuvat unestaan, aamun kulta välkehtii…

Kysytty

Hei,
Kuka on kirjoittanut runon "Suven ihme" ja mistä saisin kyseisen runon? Runo alkaa näin: "Tuuli kohahtaa, rannat havahtuvat unestaan, aamun kulta välkehtii järvien sininissä maljoissa....

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uusikaupunkilainen kollega tiesi näin:

Runo on Einari Vuorelan.

Runo on ainakin Kotiliedessä no 12/1964 se löytyy sivulta 854.