Kuka on kirjoittanut runon nimeltä Minä haluaisin rakastua vielä kerran?

Kysytty

Kuka on kirjoittanut runon nimeltä Minä haluaisin rakastua vielä kerran?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Täsmälleen kaivatun nimistä runoa en onnistunut löytämään. Lähimmäs osunee Eeva Heilalan Olisi ihanaa vielä kerran rakastua, joka on yksi Heilalan valittujen runojen kokoelmaan Punaposkipuolukoita (Tammi, 2004) sisältyvistä ennen julkaisemattomista runoista.