Kuinka pääsen kuuntelemaan Naxos-musiikkikirjastoa? Siihen tarvitaan avainsana, johon ei helmet-avainsanani näköjään kelpaa.

Kysytty

Kuinka pääsen kuuntelemaan Naxos-musiikkikirjastoa? Siihen tarvitaan avainsana, johon ei helmet-avainsanani näköjään kelpaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-kirjastojen asiakkailleen tarjoamaan maksuttomaan Naxos Music Library -palveluun kirjautumiseen tarvitaan kirjastokortin numero, siis kortista löytyvä pitkä, kakkosella alkava numerosarja. Nelinumeroista tunnuslukua sen sijaan ei tähän palveluun tarvita. Kirjastokortin numero syötetään ilman tyhjiä välejä.

Palvelussa voi olla kirjautuneena kerrallaan 30 kuuntelijaa. Mikäli tuo määrä on täynnä, palveluun ei pääse sisälle. Palvelun käyttöön on ohjeet HelMet-sivun kohdassa "ohjeita", johon on alla suora linkki. Sivulla on myös linkki Naxos-palveluun.

Toivottavasti kirjautuminen nyt onnistuu ja pääsette nauttimaan musiikista.

http://www.helmet.fi/search*fin/8