Otsikko
Onko Vaasan kaupungin kirjastossa esim. pääkirjastossa mitään kirjallisuutta tai muita julkaisuja portaaleista?

Kysytty

Onko Vaasan kaupungin kirjastossa esim. pääkirjastossa mitään kirjallisuutta tai muita julkaisuja portaaleista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällaiset teokset, jotka sivuavat asiaa löytyvät kokoelmistamme:

Teos: KAUPANKÄYNTI JA MARKKINOINTI INTERNETISSÄ
Tekijä/esittäjä: HEDMAN, ANDERS

Teos: NET.
Tekijä/esittäjä: JUSSILA, MARKKU

Lisäksi tein haun lehtiartikkeleiden viitetietoja sisältävästä Aleksi-tietokannasta:

Tolonen, Pekka Portaali on se joka jyllää : Vertailussa Suomen vahvimmat sisäänheittäjät MikroPC 1999 13 s. 67-69

Portinvartijat vaanivat verkkoasiakkaita : Kenen portaali imaisee eniten kävijöitä verkkoonsa? Talouselämä 1999 (62) 26 s. 22-24

Kemppainen, Teemu Internet-aloitussivut: suoraan asiaan portaalin kautta Tekniikan maailma 1999 (55) 17 106-109

Leino, Antti Aloitussivuun voi kiintyä : käyttäjä on kingi portaalipalveluissa Internetin portaalit - aloitussivupalvelut. - Nettimaailman erikoisnumero Tietokone 1999 (18) 4B 34-37

Vihma, Päivi Kenen portista käyt? Verkkokaupan portaalipalvelut: yhteen osoitteeseen tietylle asiakasryhmälle suunnattuja verkkopalveluja Talouselämä 1998 (61) 40 60-61

Fiilin, Petri Portaali ohjaa tulevaisuuteen Fakta 1999 8, s. 36-37

Kaikkia näitä lehtiä voit kopioida kirjastossamme (tai lainata kopioitavaksi). V. 1999 lehdet löytyvät lehtilukusalista Tiklas-talosta (vanhaa pääkirjastoa vastapäätä), vanhemmat täältä meiltä Rewell Centerin kirjastosta.

Englanninkielistä ja ruotsinkielistä materiaalia sitten voisi kyllä löytyä laajemminkin, kirjastossamme voivat asiakkaat tehdä hakuja esim. ruotsalaisista ja englantilaisista kokotekstitietokannoista ja tulostaa artikkeleita. Henkilökunta opastaa tietokantojen käytössä.