Kuinka muutetaan varauksen noutopäivä? Haluan usein lykätä varauksen noutoa, jotta ehdin lukea jo aiemmin lainaamani kirjat. En löydä näiltä uusilta sivuilta…

Kysytty

Hei, kuinka muutetaan varauksen noutopäivä? Haluan usein lykätä varauksen noutoa, jotta ehdin lukea jo aiemmin lainaamani kirjat. En löydä näiltä uusilta sivuilta sellaista mahdollisuutta. Vanhat sivut olivat paremmat muutenkin.

Vastaus

Vastattu

Varausten päivämäärää ei valitettavasti pysty muuttamaan Kirkes-Finna-verkkokirjastossa. Voit kuitenkin siirtää lähestyvien varausten päivämäärää kirjaston asiakaspalvelussa, vaikka samalla kun noudat saapuneita varauksia.