Otsikko
Kuinka monta kirjaa kirjasarjasta EVA & ADAM on julkaistu ?Kirjan tekijä on ollut Måns Gahrton.

Kysytty

Kuinka monta kirjaa kirjasarjasta EVA & ADAM on julkaistu ?Kirjan tekijä on ollut Måns Gahrton.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Måns Gahrtonin Eva ja Adam-sarjasta on ilmestynyt suomeksi 15 kirjaa. Luetteloon voi tutustua Fennicassa, Suomen kansallisbibliografiassa, os. https://fennica.linneanet.fi/ . Näppää Hausta ja valitse hakutavakai Tekijä. Kirjoita hakuruutuun hakusanoiksi: Gahrton Måns ja paina enteriä. Valitse vielä avautuvan sivun kirjailijaluettelosta Måns Gahrton, niin saat näkyviin kaikki hänen suomeksi ilmestyneet kirjansa.