Kuinka löydän uusimmat aikuisten äänikirjat, kauno, jännitys ja elämänkerrat? En onnistu saamaan näkyviin muita kuin vieraskielisiä äänikirjoja kun haen…

Kysytty

Kuinka löydän uusimmat aikuisten äänikirjat, kauno, jännitys ja elämänkerrat? En onnistu saamaan näkyviin muita kuin vieraskielisiä äänikirjoja kun haen uutuudet/äänikirjat.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-sivuston uutuudet-osiossa näkyvät uutuusaineistot eri kategorioittain kahden viikon ajan:
http://luettelo.helmet.fi/screens/uutuudet_fin.html

Kysymishetkellä esimerkiksi äänikirjauutuuksissa on näkyvillä vain vieraskielisiä kirjoja, koska suomenkielisiä uutuuksia kahden viikon ajalta ei ole. Voit kuitenkin hakea Helmetistä hakusanalla äänikirjat ja järjestää hakutulokset vuoden mukaan hakutuloksen yläpalkista, jolloin näet kuluvana vuonna tulleet äänikirjat (tai muun aineiston) ensin. Hakutuloksesta voit myös rajata vasemmasta reunasta näkyviin vain suomenkieliset teokset.