Kuinka kauan pitää odottaa ennen kuin voi hankkia uuden kortin kun vanhalla kortilla on velkaa reilusti ja ei halua maksaa sitä?

Kysytty

Kuinka kauan pitää odottaa ennen kuin voi hankkia uuden kortin kun vanhalla kortilla on velkaa reilusti ja ei halua maksaa sitä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston käyttösääntöjen mukaan ei valitettavasti ole aikarajaa, jolloin "synnit" vanhenevat. Ainoa tapa palauttaa lainausoikeus on maksujen hoitaminen. Suosittelisin että otat yhteyttä Pääkirjaston perintään (puh. 3108 5307) ja pyrit neuvottelemaan aikataulun maksujen maksamiseksi vähittäin. Näin varsinkin, kun kerrot maksuja olevan paljonlaisesti.