Otsikko
Kuink kaua koneel voi olla? Ja mont kertaa voi kirjautuu sisää?? Öö...... En tiiä ite niin voistitko vatata??

Kysytty

Kuink kaua koneel voi olla? Ja mont kertaa voi kirjautuu sisää?? Öö...... En tiiä ite niin voistitko vatata??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingissä kirjaston tietokoneilla voi olla puolesta tunnista muutamaan tuntiin. Eri koneilla on eri käyttöaikoja. Voit kirjautua vain varaamallesi koneelle, eli yhdelle koneelle kerrallaan. Varauksia voi tehdä yhden kerrallaan. Uuden varauksen voi tehdä, kun tulee käyttämään varaamaansa aikaa.

Löydät lisää ohjeita alla olevasta linkistä:

https://varaus.lib.hel.fi/help