Koska kirjastoon on tullut lehtien lukumahdollisuus mutta en löytänyt mistään tietoa onko lehtien luku maksullinen?

Kysytty

Koska kirjastoon on tullut lehtien lukumahdollisuus mutta en löytänyt mistään tietoa onko lehtien luku maksullinen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sekä perinteisten lehtien että ePress- ja Pressdisplay-palveluiden sähköiten lehtien luku on maksutonta Helsingin kirjastoissa. Sähköisiä lehtiä voi lukea kirjastossa asiakastyöasemilla mutta ei kotoa käsin.