Koska kirjan Darwinin radio jatko-osa Darwinin lapset on ilmestymässä valikoimaan? Kustantaja lupaili kirjan takakannessa sen ilmestymistä 2004.

Kysytty

Koska kirjan Darwinin radio jatko-osa Darwinin lapset on ilmestymässä valikoimaan? Kustantaja lupaili kirjan takakannessa sen ilmestymistä 2004.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Greg Bearin tieteisromaani Darwin's radio, joka voitti Nebula-palkinnon vuonna 2000, ilmestyi Gummeruksen kustantamana vuonna 2003 nimellä Darwinin radio.

Darwin's children -kirjaa ei ole vielä ilmestynyt suomeksi. Kannattaa ottaa yhteyttä kustantajaan ja kysellä sieltä mahdollista julkaisuaikataulua.

Gummerus kustannuksen yhteydenottolomake http://www.gummerus.fi/default.asp?init=true&InitID=36;186