Koska ilmestyy kirjaston valikoimaan leena lehtolaisen uutuus kirja väärän jäljillä?

Kysytty

koska ilmestyy kirjaston valikoimaan leena lehtolaisen uutuus kirja väärän jäljillä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Leena Lehtolaisen Väärän jäljillä (kymmenes Maria Kallio -dekkari) ilmestymisajankohta on ennakkotietojen mukaan 8.8.2008. Ilmestymispäivästä kuluu yleensä muutama viikko siihen, että kirjat ovat kirjastoista lainattavissa. Kirjaa on tilattu HelMet-kirjastoihin, esim. Lumon kirjastoon on tulossa kaksi kappaletta.