Otsikko
Koetan löytää lapsilleni kirjaa, josta pidin kovasti pienenä, mutta kirjan nimeä en saa päähäni. Siinä Lancelot-niminen eno haki sisarukset…

Kysytty

Koetan löytää lapsilleni kirjaa, josta pidin kovasti pienenä, mutta kirjan nimeä en saa päähäni. Siinä Lancelot-niminen eno haki sisarukset kuumailmapallomatkalle etsimään kadonnutta Percival-veljeään. Matkalla kierrettiin maailmaa ja tutustuttiin erilaisiin eläimiin. Lapset saivat kirjan alussa enolta päälleen jotakin taikajauhetta, jonka ansiosta he ymmärsivät eläinten puhetta. Lopulta Percival löytyi lasten kotoa.

Vastaus

Vastattu

Etsitty kirja on Gerald Durrellin Ihmeellinen lentoretki maapallon ympäri.

"Vastustamattoman valloittava kirja isoeno Lancelotin, Emman ja pikkuveljien Ivarin ja Conradin matkasta maailman ympäri."